Trött och omotiverad.

Hej på er alla läsare. 


Idag sov jag alldeles för lite vilket resulterar till en trött och omotiverad Linnea. Sån tur var skolan inte jobbig alls idag. Fick dessutom sluta 2 istället för 4. När jag kom hem somnade jag direkt i soffan och vaknade nu runt 5. Plugget får jag ta tag i ikväll efter träning. Ska för första gången på två veckor gå ner till gymmet och gå på ett pass nu om 30 minuter. Är fortfarande inte frisk, men orkar inte vänta på att jag ska bli bättre längre. Så ikväll tänkte jag gå på ett IW-pass, kommer bli förjävla jobbigt eftersom min konditon är rätt kass nu sen knäskadan. Men samtidigt finns det ju inget bättre än att ta ut sig helt. Har dessutom väldigt ont i knät idag efter idrotten så vi får helt enkelt så hur mycket jag orkar. Men en sak är säker, all träning är bättre än ingen träning. 

Hoppas allt är bra med er. 

Kram Linnea. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0