Min fantastiska helg

Hej på er alla läsare. 

Jag är precis hemkommen ifrån Malmö och Bornholm och jag är helt jävla slut. Har haft det helt fantastiskt, men knappt fått sova alls. Somnade sent om kvällarna och blev väckt halv 7 vardag av mina småkusiner. Så man kan ju säga att jag är trött. Mina dagar mab familjen på ön har varit så himla bra. Huset vi bodde i är magiskt, men i med detta var fjärde gången här njuter jag inte lika mycket. Vi besökte alla vackra städer vid havet och hittade på mycket bus. Det blev mycket kakor och efterrätter, så efter denna helgen ska jag fasta i en vecka... Besökte bland annat ett café som hette fröken Petersen, här fanns en kakbuffe som var rätt bra. Var gammaldags stil på stället och verkligen helt galet mysigt. Jag och mamma åt tills vi blev illamående, men vi lyckades ta en tugga av varje sort. Vi har även haft rätt bra väder, så jag kan inte säga annat än att jag haft det fantastiskt. 



























Hoppas allt är bra med er. 

Kram Linnea. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0