MIN dag

Hej på er alla läsare. 
 
 
Huvudvärk, feber, sömn, svett och tårar beskriver min dag på ett perfekt sätt. Jag har helt enkelt mått svindåligt hela dagen. Sovit bort mer än halva dagen och tiden jag varit vaken har jag gråtit på grund av att jag haft så ont i huvudet att jag inte vetat vad jag ska ta vägen. Men nu är det bättre. Det är fortfarande ingen bra, mår inte 100, men mår iallafall tillräckligt bra för att kunna resa mig upp ur sängen. Förhoppningsvis mår jag bättre imorgon. 
 
Imorgon står nämligen NP i spanska på schemat. Usch blir nervös bara jag tänker på det. Om jag är sjuk imorgon kommer jag förmodligen droga ner mig i medicin och gå till skolan för att skriva provet. Jag orkar inte ha en massa kvar sen som jag behöver ta igen. Men mår jag så dåligt som tidigare i dag kommer det inte vara möjligt och därför ber jag om att det värsta är över. 
 
Har gått runt med denna förkyldning sen i måndags, först hade jag väldigt ont i halsen, men nu har det flyttat sig till huvudet. Gör ont i hjärtat att jag aldrig blir frisk eftersom det innebär att jag inte kan träna. Har inte kunnat träna på hela veckan ordentligt. I torsdags kunde jag träna lite fys hos sjukgymnasten och sedan gå en PW, men det är allt jag har rört mig på hela veckan. Är så spralig och vill bara ut och springa. 
 
Hoppas ni har haft en betydligt bättre dag än jag. 
 
Kram Linnea. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0