I morgon åker jag till Danmark

 
Imorgon åker jag och hela pappas släkt till bornholm för att stanna där hela ledigheten. Vi har hyrt ett jättefint hus där och det är 4 gången vi åker hit. Ska bli mysigt att få komma bort lite med underbara kusinerna och slippa trelleborg och verkligheten för ett par dagar. Tyvärr innebär det att jag inte får fira valborg i år med mina vänner, men får ta igen det en annan gång. Vet inte hur det blir med nätet väl på plats, men förhoppningsvis kommer jag kunna blogga ifrån huset. Kommer fotogarfera en massa på bornholm eftersom där är så himla vackert. 
Jag kommer hem till Sverige på söndag mitt på dagen. Sedan ska jag in till Malmö och träffa Vincent och ta en fika. Ska bli så kul, har verkligen saknat honom. 
 
I nästa vecka är återigen nationella proven, denna veckan hade vi 3 och nästa blir det också 3. Är skönt att snart ha det över. Ikväll ska jag skriva klart en uppstas och läsa lite i en svenskbok. Blir förmodligen så att jag måste ta med plugget till Danmark också, men skönt att ha det mesta gjort innan dess. Ska försöka träna lite smått ikväll också och se hur halsen reagerar på det. 
 
Hoppas ni alla har haft en bra dag så hörs vi.
Kram Linnea. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0