Hur ser mitt liv ut nu då? snabb fakta.

 
- Jag heter fortfarande Linnea Elisabet Lindahl. 
 
- Jag fyller 17 om mindre än 4 månader.
 
- Jag bor kvar i den lilla staden Trelleborg. 
 
- Jag går gymnasiet på söderslättsgymnasiet i Trelleborg.
 
- Jag går samhälle. 
 
- Jag spelar handboll på deltid, efter min knäskada i november månad. 
 
- Jag har en sprika i yttre menisken i vänster knä.
 
- Jag jobbar som simlärare varje lördag och älskar barnen med hela mitt hjärta. 
 
- Jag är singel.
 
- Jag älskar fysträning och det ser jag till att gå på 4-5 gånger i veckan. 
 
- Jag har ett sjukt beroende av citronte och kvarg. 
 
- Jag räknar kalorierna jag äter varje dag. 
 
- Jag vill ha en hundvalp. 
 
- Bakar lika ofta som tidigare, vilket är OFTA. 
 
- Rosa är ju lite min favo.
 
- Galen i serier, speciellt Originals, The 100, Pretty little liars och Vampire diaries. 
 
- Sover gärna bort mina lediga timmar på vardagarna. 
 
- Största målet i livet just nu är att få ett friskt knä och bli riktigt vig. 
 
- Saknar handbollen varje dag som går. 
 
- Är ofta aggresiv och negativ, men händer att jag är glad också. 
 
- Twittrar en hel del på: @lindahlnea 
 
- Instagrammar på @linneanealindahl 
 
- Ligger inne med världens halsont denna fina kväll. 
 
Det var allt för mig ikväll. Hoppas ni haft en superbra dag för det har jag haft. Sov så gott så hörs vi imorgon. 
Kram Linnea. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0