Halstabletter och citronte

Hej på er kära läsare! 
 
 
Idag har jag stannat hemma ifrån skolan. Jag tycker inte om att stanna hemma eftersom man alltid missar så mycket, men samtidigt kändes halsen ännu värre och febern ville inte försvinna. Så idag har jag legat i min älskade säng och sett serier, druckit citronte och ätit halstabletter. Gick även ut en stund och la mig i den fantastiska solen(??) är typ sommarväder i Trelleborg, helt fantastiskt!! Man blir så sugen på strandhäng när solen bränner så här härligt som den gjorde idag. Kan knappt vänta innan man är brun, har blekt hår och är allmänt lycklig som man blir på sommaren.
Dock är jag fett deppig över att jag inte kunnat träna på snart en vecka.. Var i Jönköping hela helgen och såg på USM i handboll så då kunde jag inte träna och sen har jag haft så ont i halsen nu mån-ons. Förhoppningvis är halsen bättre imorgon så jag kan gå på något lättare pass då och sen köra på resten av veckan. 
Ikväll kommer det ut ett lååångt inlägg om mitt knäs resa ifrån november till idag så håll utkick! Tänkte att det var lika bra att skriva ut hela historien så man slipper alla frågor. 
Hoppas ni haft en bättre dag än mig, så hörs vi. 
 
Kram Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0