Dagens




Dagen började med att jag slängde i mig huvudvärkstabletter och drack en massa te. Sen bytade jag om och åt frukost, som såklart bestod av kvarg och frukt! Begav mig till skolan vid tio över åtta för att mötas av en stor lapp där de stod att np i spanska var flyttat en halvtimme framåt. Np i spanska var ett stort skämt. Renan gisningsleken ifråb min sida, var inte många frågor man var ens lite säker på alltså. Men men, nu är det gjort och imorgon väntar skriva delen, även den i spanska. 

Resten av dagen gick vänligt fort eftersom vi fick sluta redan två på grund av nationella. Nu resten av dagen ska jag plugga lite och förbereda mig inför skriva delen imorgon. Det blir ingen träning ikväll heller eftersom jag fortfarande inte är frisk, men förmodligen kan jag börja träna imorgon!

Ikväll kommer ett långt inlägg om kärlek ut, så håll utkik. 

Hoppas allt är bra med er, så hörs vi. 

Kram Linnea. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0