36 timmar med min bästavän

Hej på er alla läsare! 
 
 
 
Mina senaste 36 timmar har jag spenderat med min älskling HK. Efter skolan igår stack jag hit och sen gick vi en lång fotorunda och tog en massa bilder. Efteråt gick vi och handlade fredagsmys och sen blev det middag framför SM-semifinalen i handboll. Senare på kvällen la vi in bilderna på våra datorer och såg en bra film. Vi somnade rätt sent och vaknade när alarmet ringde imorse klockan 9. Sedan har jag och Hk jobbat till 4. Efter jobb åt jag och Hk middag hemma hos mig och nu sitter vi hemma hos Hk igen och har det mysigt. Snart blir de efterrätt och film och senare ikväll har vi lite hemliga planer, så vi får se vad vi hittar på. 
Hoppas ni har haft det superbra senaste dygnet, för det har vi. 
 
Kram Linnea 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0