Sommaren går mot sitt slut

Sommaren går nu mot sitt slut och om mindre än tre veckor börjar skola. Gymnasiet. Nu klass, ny skola och nya lärare. Vet inte om jag ska gråta eller skratta åt det faktiskt. Tycker det är obehagligt jobbigt, men samtidigt ska det bli så sjukt skönt att få komma till en ny miljö med nya utmaningar. Tycker också att det ska bli kul att få plugga på en lite mer avancerad nivå. Det kommer bli mycket och tufft, men är övertygad om att jag kommer trivas ändå! 

Det ni har missat sen jag bloggade sist kommer upp i ett stort collage där jag berättar om allt lite smått! 

Vad det gäller bloggning i höst så tror och hoppas jag att jag kommer igång igen. Skulle vara kul att få dokumentera min gymnasie tid. Hoppas ni även skulle tycka det var roligt att läsa om. 

Hoppas allt är bra med er och att ni verkligen tar hand om varandra. Puss och kramar. Linnea. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0