min sommar

Hur mitt sommarlov har sett ut, är rätt varierat. Det har både varit häng på stranden och långa sommar kvällar, men samtidigt resor och familjemys. Jag har såklart spenderat en hel del tid med pojkvännen också. Denna sommaren har jag även tränat på rätt bra. Både med fysen och löpningen. Det är jag rätt så glad över eftersom jag inte brukar vara så flitig. Det brukar nämligen bli en bra start som sakta avtar sedan. En sak jag är väldigt glad över i sommar är att jag bara spenderat min tid på saker jag tycker om och människor jag älskar. Och där av känner jag mig glad över min sommar som tar slut om en vecka tyvärr. Vädret i sommar har också varit rätt fantastiskt och det har ju också bjudit in till en hel del utekvällar. Så kan inte vara så mycket mer glad över sommaren än jag är. Ser faktiskt fram emot hösten nu. Är taggad på lite sämre väder, mysiga dagar och handbollssäsong.
 
Hoppas ni haft en bra sommar, för det har verkligen jag. Puss och kram.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0