Träning+hälsosam och god kvällsmat

Hej på er alla. Hoppas ni har en bra fredagskväll. 

För en och en halv timme sen kom jag hem ifrån ett galet jobbigt IW pass. Men så himla skönt att få röra på sig och göra sig av med lite kalorier. När jag kom hem ifrån IW passet var jag så trött och hungrig att mitt blodsocker gått i botten. Orkade knappt röra mig och gråten kom fram. Men efter mycket om och men tog jag tag i maten och fick i min lite energie. Väldigt väl behövlig. Nu ligger jag framför tv;n och hade tänkt baka lite eller något innan jag lägger mig framför en film och somnar tidigt. Jag nämligen upp klockan 6 imorgon för att spela Skånemästerskapet. Hoppas på all lycka! Ha en bra kväll alla söta. Natti. 


God, näringsrik och nyttig kvällsmat! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0