Nationella prov och träning

Denna dagen har gått väldigt fort. Ja, hela veckan har faktiskt bara rusat iväg. Idag har jag gjort 3 nationella prov. Två no, labb + labbrapport och en svenska muntlig diskussion. Det gick nog helt okej, blev nog godkänd iallafall. 

Kom hem 16.00 och åt lite mellis innan jag snabbt skulle byta om och sticks till träningen. Var det på uppvärmningen och körde lite små teknik i målet. Men i med min skada i armen kunde jag inte vara med på handbollen. Så jag tid på mig löparskorba och sprang sista 20 minuterna av träningen. Blev 3,5 km och jag känner mig stolt över att det blev av iallafall. Ligger efter i fysiken på grund av alla mina förkylningar och skador jag haft i början av denna våren så ska bli kul att komma ikapp och kanske till och med gå förbi. 


Hoppas ni alla haft en bra dag. För det har jag. Puss. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0