in med det varma och ut med det kalla

 
 
Jag har alltid ett stort problem gällande min garderob, den är för liten. därför har jag fått göra så att jag plockar bort allt jag inte behöver på vinter eller sommaren och har bara säsongens kläder i garderoben framme. Nu dom senaste dagarna har det blivit så fint väder att jag bestämde mig för att rensa ut och plocka in sommarkläderna. Och gud vilken skillnad det bev. Allt dett grå och svarta blev utbytt mot vit, rosa och rött. Hela psyket blir ju påverkat och jag iallafall mår mycket bättre av att se vita ocg glada färger än grå och tråkiga. Nu är jag iallafall grymt taggad på sommar och långa utesittar kvällar. Kommer bli så grymt. hoppas ni mår bra, puss på er. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0