Cirkelgym + avokado + proteinsmoothie

Har precis varit och tränat Cirkelgym. Det är så jävla underbart att se sig själv i spegeln medan man tar ur musklerna till Max. Ni kanske tycker det är äckligt, men jag älskar iallafall att svettas och verkligen känna hur jag förbränner. 
Jag har varit skadad i mina armbågar och varit sjuk från och till så träningen har inte varit lika bra på sistone. Men nu är motivationen tillbaka och jag har bestämt mig. Ingen mer glass och inga fler kakor. Jag ska bättre min kost och träna regelbundet. Springa, träna fys och handboll 5 dagar i veckan fram till sommarlovet. Vill kunna se mig i spelen och känna mig stolt. Och kunna ta på mg bikinin i sommar och tänka, shit linnea. Du ser underbar ut. Jag ska lyckas. Finns inget annat. 


Men om man tränar hårt måste man äta bra och få i sig ordentligt med protein och kolhydrater. Efter en timmes tränings pass som detta tar jag en smoothie på 2 dl hallon, 2 dl mjölk, 1 dl fil, en skopa protein pulver och kör i mixern. Räcker till två glas ungefär av smoothie. Till det äter jag två halvor avokado som innehåller massor av nyttiga ämnen och mer proteiner. 




Något som också ger motivation till mig iallafall är nya träningskläder. Så stick iväg och köp nya kläder och kom tillbaka. Sen ses du och jag i tränings lokalerna och skaffar oss den kropp pch styrka vi drömmer om. 


Puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0