mysdag med handboll

 
Hela denna helgen har varit hur bra som helst, bestämde mig för att ta lite egentid och mysa till det med familjen för engångsskull. Var ett bra tagsen jag var hemma både lördag och söndag, men nu tog jag tid för det! 
 
Jag vaknade runt 10 tiden idag, vi hade samlink kvart i 12. Vi åkte upp till helsingborg och spelade dålig handboll.. Det var ingen bra match alls och det kändes som om många av våra spelare var trötta och saknade motivationen att spela bra idag. Men jag presterade ganska bra idag, igår gjorde jag en dålig match så det var riktigt skönt att få det att stämma igen. Mtachen slutade i vilket fall som helst 15-18 till OV helsingborg. 
 
Jag kom hem runt 5 tiden och mamma hade lagat farsdags middag.. Det var otroligt gott! snart väntar även en god efterrätt.. :) Så tror att det lär bli en bra avslutning på denna helgen faktiskt! Hoppas ni har det superbra ikväll, och så hörs vi snart igen. 
 
Pussar Linnea 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0