Bakat tårtor, handboll

Idag vaknade jag hemma hos Wilma, var hos henne igår. Vi träffade Albin och Erik! Hade verkligen superkul. Kag och Wilma gick upp tidigt och åkte till samlingen. Vi spelade mot damjuniorer på södan, 21-28 blev resultatet. De var större och fick övertaget. Men vi kämpade på bra ändå! Vi gav oss inte. Så jag är stolt över laget ändå ikväll! 


Så fort jag kom hem började jag baka tårtor till morfar. Han fyller snart år och vi firade honom idag. Det blev prinsesstårta idag. Kände för att göra något lite enklare. Tårtan blev väldigt god, och så tjänade man lite pengar också. Det är faktiskt förjävla bra att få betalt för det man tycker är Svinkul! Nu ska gästerna snart gå, så jag ska bädda ner mig i sängen och se film hela kvällen. Känner inte för att göra något alls ikväll! Bara mysa och se film! 

Hoppas ni har haft en bra dag, och att ni får en riktigt mysig kväll! För det hade jag tänkt iallafall. 

Pussar Linnea 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0