Allting verkar vara så självklart nu

Just nu rullar livet på bra! Inget speciellt händer, det bara rullar! Och det känns bra att veta att du ska gå upp, dra till skolan, komma hem, plugga lite, kanske jobba? Eller sjunga, spela handboll? Eller umgås med någon mysig vän! Gå och lägga sig. Och sen bara det börjar om! Och så fortsätter det. Det är en otrolig lättnad. Veta hur dagen ska gå. Inte behöva vara orolig. När livet rullar på såhär bra så går tiden också otroligt fort! Snart är hösten över, den blev verkligen inte som jag hade tänkt mig, men den är över snart. Snart har hela 2013 gått, året då allt hände. Allt bra, allt hemskt! Snart är det över. Jag ser 2013 som ett år av händelser, jag tror det var året då jag hittade mig själv. Hittade min plats i mitt liv och i samhället. Nu har jag vännerna jag vill ha, dom andra har försvunnet. Jag gör det jag tycker om, det andra är borta! Allt faller sagta på plats igen. Visst klart att allt inte är bra, men det blir bättre. Och jag tror att när 2013 är över kommer jag vara en helt ny person. Men nya ögon, en Linnea som ser på livet annorlunda. En som uppskattar dagarna mer. En Linnea som vet att det man glädjs åt idag kan vara det du gråter över dagen efter. En Linnea som uppskattar livet mer än någonsin! 


Dagen: 

Skola
Jobb
Ingen träning, mådde dåligt 
Mys med musik
Läsning 
Godnatt världen. 

Det var min dag i kort version. Hoppas ni mår bra, så hörs vi imorgon fina läsare :) pussar Linnea! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0