Underbart väder-underbar dag

Detta vädret ohh... Jag älskar det..

Varit ute hela dagen sen jag slutade, först drog jag, Savannah & Simonsson till Huses och handlade mat. Vi tog med det upp till Vannhögs området och satt där i solen och åt. Sen stack vi till Willys och handlade glass, verkligen super mysigt. Men sen skulle Simonsson träna så jag och Savannah stack hem till henne, där snackade vi, sen bestämde vi att vi skulle ut och spela fotboll en stund.. Men ingen kunde haha så vi spelade inte så länge. När det sen blev kallt cyklade vi till södan och kollade på FA som tränade. Vid 21.00 tiden gick jag hem.

Nu sitter jag och läser i vår svenskbok. Ska snart lägga mig tror jag, för är sååå himla trött asså.. Men hoppas att ni har haft en trevlig dag. För det har verkligen jag.

Pussar&kramar

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0