Min vår

I med att jag inte bloggat på nästan ett halv år tänkte jag uppdatera er lite om vad som har hänt.
 

Denna våren har varit totalt galen, jag har praktiserat och varit på konfa resa, sedan har jag spelat handbollscuper, matcher varje helg och om jag inte spelat har jag varit iväg hos kompisar.. Har verkligen inte haft en enda dag över i stort sett, hela denna våren har jag kunnat umgås med kompisar varannan onsdag i stort sett, som sagt helt jävla sjukt. Det var så fullt ett tag att mamma och pappa nästan blev oroliga för hur jag mådde och om jag verkligen kunde hantera allt.. hehe.. Men det gick bra ända tills mitt privat liv började trassla .. Då gick det inte längre bara, sån tur har jag haft vänner som stöttat mig hela vbåren, utan dom hade jag inte mått bra asså. 
 
Men men, tänkte berätta lite mer om varje händelse.
 
Paktiken, jag praoa en vecka på malmö sjukhus och en vecka på Ma fluer i stan (blommster affär).
Det var riktigt trevligt båda veckorna, och jag har aldrig lärt mig så mycket på så kort tid. Det var två helt sjuka veckor verkligen. 
 
Några bilder på vad jag gjorde på prao:n 
 
 
Sedan var vi i Lyngby med laget, det var riktigt trevligt. Och det gick faktiskt väldigt bra för oss, vi gick obesegrade ur gruppen och slog duktiga danska lag med marginaler, sedan mötte vi ett helt sjukt grymt lag i kvartsfinal och dom slog oss, men vi kämpade bra, men sedan vann det laget hela cupen. Vi fick fel kvartsfinal helt enkelt. 
 
 
Sen var jag i kiurna också, men det får jag ta i ett eget inlägg för det är mååånga bilder.. hehe..
 
Pussar&kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0