Min förklaring

Hej fina läsare, här kommer min förklaring till varför jag varit så dålig på bloggandet denna vecka. Denna veckan har det hänt en hel del..

Bland annat, på lördag ska jag konfirmera mig. Så denna veckan har vi haft en massa genrep och om jag inte varit i kyrkan har jag varit hemma och fixat med efterrätter och mat.

Men det är inte det som varit problemet, utan ut över detta fick jag reda på att min morfar har en hjärntumör.. Jag har varit väldigt ledsen och inte riktigt haft ork till något. Jag vet inte ens hur jag har klarat av min läxor och att fixa med allt annat.. Han kommer förmodligen klara sig och ska opereras inom denna veckan.

Men inte nog med det.. Igår fick jag även veta att min mormors syster, som varit sjuk under en lång tid.. Hon kommer förmodligen inte överleva denna månaden. Kanske inte ens denna veckan..

Det är så sjukt orättvist och jobbigt att allt detta ska hända på samma gång. Och jag som redan har haft en sjukt äckligt jobbig vår. Jag dom trodde att det inte skulle bli värre, men jag hade visst fel. Alt kan bli värre. Jag vet det nu! Så just nu mår jag inte alls bra, jag vet knappt vad jag gör utan vara gör. För utan känslor alls, för jag orkar inte känna efter hur jag mår, för då kommer bara tårarna.

Det hände på träningen i tisdags, det blev bara för mycket, så alla tårarna kom.. Så nu försöker jag låta bli det.

Men efter helgen kommer jag börja blogga normalt igen, om inte det händer något hemsk.. Men det hoppas vi inte på. Så kära läsare&vänner, tack för allt stöd ni har gett mig denna veckan. Det har verkligen behövds.

Pussar&kramar

.


Kommentarer
Postat av: Nina

Älskade Linnea, vi ska klara det här också <3

Svar: Tillsammans är vi starka
Linnea Lindahl

2013-05-16 @ 20:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0