Min dag

Godmorgon på er alla läsare, hoppas allt är bra med er.

Vaknade för en 10 minuter sedan, ska snart gå upp hade jag tänkt.. Kakan igår blev väldigt lyckad, så jag är nöjd och glad.

Idag ska jag städa mitt rum, vid 11 tiden kommer Jakob hit, längtar var såå sjukt längesedan sist asså.. Vi ska mest snacka och sånt tror jag.

Sedan vid 17.00 tiden ska jag kanske möta upp Sanna, vi får se vad det blir med det. Men i så fall ska vi se fotboll på Vannhög. Och sedan ska jag försöka plugga lite också.. Vi får se om jag hinner med allt.. Hehe.. Bokad helg som vanligt ja..

Imorgon tänkte jag lägga ut hur min vecka ser ut sen, i fall det är någon som vill veta :)

Pussar&kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0