Jag är tillbaka, på riktigt.

Hej alla gammla läsare, det var ett tag sen nu
 
Jag vet att bakbloggen inte blev så lyckat, men jag hade inte tiden med allt. denna våren har varit helt sjukt bokad, vet inte hur jag hann med allt jag gjorde faktiskt. Men nu är handbollssäsongen över och vi tränar mindre, sen är det inte lika mycket i skolan heller, så jag tänker ge bloggandet en ärlig chans faktikst. Jag har saknat att ha någon att öppna mig för, så nu börjar jag igen. Och för hoppningsvis ska jag vara mer aktiv en någonsin innan, jag ska iallafall försöka uppdatera en gång om dagen, och nån uppdatering från telefonen om dagen med. 
 
Jag hoppas att ni börjar läsa min blogg igen och kommer tycka mer om den än innan, jag tänker ändra lite på inläggen och försöka prata om olika saker, inte bara om min vardag och vad som händer i mitt liv utan även saker som händer runt om mig och i världen, och jag tänkte också börja med video inlägg. Sen ska jag också försöka få lite längre inlägg och inte bara korta med bilder. Men vi får väll se hur länge jag orkar med det.. hehe.. 
 
Sen tar jag väldigt gärna imot förslag på vad jag kan ha för inlägg eller om jag ska ha någon speciell kategori.
 
Så skriv gärna förslag nedan. 
 
Ps. Just nu har jag en tillfällig header, gjorde den bara lite snabbt med bilder jag hade på datan. Men tänkte ta nya bilder snart, så kommer en ny header inom två veckor. 
 
Pussar&kramar
 
                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0