Godmorgon alla.

Godmorgon på er alla läsare.

Just nu ligger jag i sängen och har precis vaknat. Mår lite illa faktiskt.. Hoppas det försvinner snart!

Igår satt jag i vårt uterum hela kvällen och skrev en novell, kände bara jag jag ville skriva av alla mina känslor jag hade inom mig. Den blev faktiskt bra, den handlar lite om mina egna känslor jag haft under våren. Jag kallar den "Från himmeln till helvetet", tror nog att jag ska lämna in den till min lärare och se vad hon tycker.

Här är början.

"Jag känner ångesten komma och ta över mitt medvetande, den tar över min kropp och jag känner den inte längre. Det ända jag känner är smärtan som bit för bit trycker sig in i mitt hjärta. Tårarna forsar ner för min kind, som om himmeln öppnat sig. Varför händer detta mig? Jag gick från himmeln till helvetet på en minut. "

Den är ganska dramatisk.. Hehe..

Nu ska jag gå upp och äta frukost tror jag, men vi hörs senare kära läsare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0