Working like a boss

Jobbat idag med, idag plockade jag till och med 15 liter mer än igår. Så tjänade 240 kr idag, känns bra. Men Gud vilken träningsvärk jag har fått... Helt sjukt fan. Jag fattar inte hur jag ska klara av träningen.. Men annars är det väldigt lugnt att jobba. Man vänjer sig vid det och nu tycker jag det är lite små mysigt att lyssna på musik och plocka faktiskt!

Imorgon ska jag åka till bakken, så jag kommer ta med kameran, det lär bli mååååånga bilder som senare kommer ut på torsdag efter jag jobbat klart. För tror inte jag kommer hinna med bloggandet när jag kommer hem, för då ska jag sova! Sen på torsdag tänkte jag och Wilma Larsson umgås. Kommer bli super mysigt!

Puss


Kommentarer
Postat av: anonym

Vart plockar du jordgubbar? för sent att anmäla sig nu? :)

2013-07-05 @ 20:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0