Sommarlov dag 3.

Godmorgon kära läsare, idag känns det verkligen i hela kroppen att det är sommarlov. Hela helgen var jag ute och träffade kompisar, och sen gå och lägga sig, men inte behöva gå upp.. sjukt underbart.
 
 
Gårdagen var lyckad, hade verkligen mycket trevligt. Men när jag skulle till skegrie blev det problem, jag hoppade av fel, jag hoppade av i håslöv istället för skegrie. Men sån tur är så har mina killkompisar moppe, så dom kom och hämtade mig. Haha, tur det för annars vetefan..
 
 Vaknade runt halv 11 tiden, gick upp och gjorde frukost. Hel ahuset är tomt och jag bara njuter av tystnaden. Vädret är dock inte så jättebra just nu, men på klart.se står det att det kommer klarna upp om nån timme. Sandra krugly kommer hit om en timme typ, vi ska ha en riktig mysdag. Bara sola, ta bilder, laga mat och snacka en MASSA. 
 
 
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0