Sommarlov Dag 1.

Idag gick jag upp runt 10.00 tiden, jag åt och sen stack jag ut och tränade med pappa i 50 minuter typ. Riktigt skön känsla, sen kom morfar och moster Nina med keve, och vi satt och snacka. Vi ska grilla ikväll, mysigt.

Jag har gjort tårta också. En nöttårta som man bakar utan ugn.. Så god. Allt du behöver är:

100 g smör
400g hasselnötter
1 dubbeldaim
150 g choklad

Grädde
Jordgubbar

Du mixar sönder nötterna och 50 gram choklad och daimet. Sen smälter du 100 g choklad och blandar ner i smeten, sen klickar du i mjukt smör och blandar till en fin smet. Sen häller man upp det i en form och lägger det i frysen.

Garnera med grädde och jordgubbar.

 
 
 


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0