helgen

Förlåt för dålig uppdatering, vet att jag varit riktigt dålig senaste veckan. men har haft så sjukt mycket.. här kommer helgen iallafall. 
 
 
Torsdags: Var på dala hela dagen, spelade match och stack sedan ut på dala igen och hade grillkväll. Sedan gick dom andra hem medan jag och hk stannade kvar med phelix nilsson, tom och oscar. kom hem runt 1 tiden.
 
 
 
Fredags: firade midsommar med släkten.
 
 
 
Lördags: Umgicks med erik och hk under dagen, och sedan med gänget jag har där ute. Myskväll! 
 
Söndags: firade moster emma, sova även med wilma ahl. 
 
så, det var min helg. Det har varit super mysigt. Hoppas att ni hade en bra helg ni med. 
 
Pusssssss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0