dygnen


 
 
Förlåt för att jag inte bloggade igår, hade inte tid. Men tänkte berätta lite om vad som hände från månags tills idag. 
 
Måndag: jag träffade sandra och vi umgicks, tog bilder och tältade. Hade det verkligen super mysigt. 
 
Tisdag: jag och sandra vaknade och gick upp, åt frukost ute i det fina vädret och bestämde att vi skulle sticka till dala, vi var på stranden hela dagen och jag träffade många nya vänner, hade en super dag och det slutade med träning, sen ringde ebba och jag cykla hem till henne och det var där jag spenderade natten. så detta dygnet har jag verkligen haft fullt upp. 
 
Idag: jag och ebba vaknade ganska tidigt, vi gick till entre och köpte bullar och jordgubbar. Sen har vi bara mysigt, sett film, och ätit en massa.. hehe.. 
 
Nu är jag hemma igen, försöker ta tag i mitt rum och en massa annat som ska fixas, i med att jag inte varit hemma har jag en hel del att städa .. trevligt.. men det måste bar göras. så vi hörs senare. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0