3 dagar

Varit sjuk i 3 dagar nu, det är inte kul att ligga i sängen i 3 dagar i streck.. Man börjar fan få slut på bra filmer efter 15 år. Så nu är jag jävligt trött på allt. Har varit riktigt förkyld i 4 dagar snart och har haft feber i 2 dagar.. Men mår lite bättre idag, så imorgon hoppas jag på att jag är frisk.

Jag satsar på att åka till Emporia med min babe Hanna Håkansson. För jag MÅSTE bara handla kläder och avslutnings outfit. Och jag fick ju en hel fel pengar på min konfirmation som jag hade tänkt göra mig av med.. Hihi! Och bilder på mina fynd kommer självklart ut på bloggen sen.

Såhär ser min lång helg ut i övrigt!

Torsdag: emporia med Hanna, kanske umgås med tjejgänget- Sanna- Simonsson- hk.

Fredag: begravning- sova med Wilma

Lördag: förmodligen umgås med Hannah

Söndag: förmodligen umgås med Ebba


Pussar och kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0