Veckan!

Jag har inte varit hemma på hela veckan, eller haft något vidare internet, så det har inte blivit att jag blogga! Först var jag i Åhus, mån-torsdag. Det var verkligen super kul! Saknar redan allt... Men det är ju bara 360 dagar till nästa år .. Haha! Sen vad jag i sommarstugan en snabbis, tors-fredag, vi hade den årliga släktfesten! Och det var super mysigt att träffa alla som jag bara träffar en gång om året. Nu är jag hemma, men om 2 timmar åker jag mot flygplatsen. Och jag tar flyget till Barcelona klockan 17.00, så vi är där senare ikväll! Men Gud vad kul jag ska ha i veckan, bara äta, bada, sola & shoppa .. Gash .. ;) kommer verkligen leva livet! Jag ska ta så mycket bilder det bara går som jag kan bomba bloggen med när jag kommer hem! Och jag hoppas verkligen att ni kommer ha det super mysigt denna vecka med, och att det kommer vara fint här hemma med, för jag ska ha super väder i Barca!

Pussar och kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0