Gårdagen

Hade en underbar dag igår, blev väckt av familjen och min söta 3 åriga kusin som hade övernattat hos oss. Öppnade mina presenter och åt frukost. Sen drog jag till jobbet och jobbade till 11.00 ungefär. Åkte hem och åt lunch, sen gick mamma, jag, Johannes och lilla kusinen Wilmer till museet och tittade på nån utställning för barn.. Wilmer tyckte det var kul iallafall... Vi tig en fika på stan, sen gick jag och handlade smink för lite pengar jag fått. Blev en hel del faktiskt! Sen blev min kusin hämtad och jag började förbereda för kvällen, klockan halv sex kom mina fina tjejer över. Ja, dom som är hemma iallafall... Så vi var faktiskt 5 st.. Ojoj .. Haha! Men det var super mysigt. Blev en massa snack, och mys! Hade verkligen en underbar dag. Det var en perfekt födelsedag! Men sen när alla mina vänner har kommit hem efter deras semestrar får jag fira ordentligt! Hoppas att ni också hade en bra dag igår, för det hade jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0