Godmorgon sötisar 

Godmorgon sötnosar ! Inatt har jag sovit riktigt dåligt .. Somnade typ så där vid 1 tiden sen vaknade jag klockan 3 och kan ej somna om igen.. Så himla stötigt ! Först gick jag upp och satte på min CD spelare för att inte lyssna på alla ljuden i huset. Sen börja jag läsa lite i en bok men, kunde jag inte sluga tänka på min mardröm jag hade haft .. Till slut gick jag upp och stod och tittade ut på regnet i mitt fönster en stund och sedan kunde jag somna, då var klockan redan halv 5 ... Och sen vaknade jag nu 10.00 så har inte sovit så bra ..

Men idag kan jag inte vara trött. Jag måste hinna med en hel del ! Först ska jag och mamma handla till imorgon när vi åker till Jönköping, min moster bor där så ska träffa henne ! Är inte hundra på hur mycket jag kommer kunna blogga men, stannar ju bara där i 4 dagar  sen måste jag ju så klart packa och helst ska jag träffa men vän också ;)

Men kommer blogga ändå så klart !

Pusssssar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0